Lieve allemaal hier ben ik weer van mij eigen en ik wil heel feel dank wel zegge van mij hart. U heb allemaal zofeel lief ge-ree-aa-geer op mij letters van foorige week. En u zeg allemaal Loes het is een heel feel goede plan van jullie Saame dat jullie je verkeringsdag zofeel seeriejeus neem. En ook jullie leeftijd weeges seefetien wor jij nie zomaar. Assie zofeel seeniejor ben als mij Bert en ik van ons Saame, dan hebbie geen gaaranzie. Jij ben kwesbaar van jou gezond. Dan moet jij treene en fandaag heb ik onse plan gemaak.
Mij hint
Misschien fraag u ze eigen af, kan jij verkering treene. Daar heb ik van mij ferstand heel feel ofer naa ligge denke op mij denkpaal. Selluf wil ik zegge, mij verkering met mij Bert is heel feel staabiel. Wij heb respek foor elkaar en mij Bert zeg Loes jij mag alteit zijn wie jij ben. En eg waar, zoies geef jou eigen fleugels. En mij Bert is ook ze eigen. Wel doe ik soms zegge: Bert selluf vin ik wasse van mij vagt heel feel belangrijk. Ik zeg u eerluk, het is mij hint. Meer kan jij nie doen. Mij Bert is mij Bert en hij fersorg ze eigen op ze eigen maanier. Dan kom respek en akzeptaazie om jou hoek kijke. Zoies kan jij treene maar het hoef nie. Selluf vin ik respek en akzeptaazie wel belangrijk assie verkering heb. Mij Bert en ik zijn seeniejor van onse leeftijd. Dan is respek foor elkaar en wie jij ben fansellufspreekend. Assie jeug van teegeswoordig ben fergeet jij deze nog welees en daarom vin ik van mij eigen meening. Respek en akzeptaazie houw jou verkering in ze leefe dus fergeet u deze nie alstoeblief.
Poosietief
Maar er kom meer bij kijke assie gaa treene foor jou verkeringsdag. Wat denk u van poosietief zijn in jou hart. Jij kan wel heel feel moeiluk doen en jij kan denke onse gezond is kwesbaar en kom zoies wel goed? Maar daar hebbie niks nie aan. Jou verkering wor geen agt jaar van zofeel zorg die jij kan maake. En selluf vin ik, van mij eigen heb ik erfaring weeges mij gezond doe soms moeiluk. Zoies wil jij nie maar jij heb er niks nie ofer te zegge. Assie groonies ben van jou nier en van jou nies dan bennie kwesbaar. Mij Bert heb ze artroosie en zoies moet jij ook akzepteere. Saame blijf wij tog poosietief en wij steun elkaar. En poosietief is heel feel belangrijk weeges jij foel jou eigen beeter assie poosietief ben. Dan hebbie meer fielgoed en u weet. Mij Bert en ik van ons Saame doen al heel feel lang aan onse fielgoed. Wij doe aan zon en aan Saame en dattie jou week fijn begin. Dat is belangrijk. Hoe meer van jou week jij goed begin, hoe meer verkering jij foel in jou hart en zo wor jou verkering langer en heel feel sterk.
Baasis
Selluf denk ik assie goeie verkering wil moet jij ook jou baasis nooit nie fergeete. Jou baasis is thuis bij jou vrouw en zij zorg foor jou eigen. Dattie goed eet, bijfoorbeeld garnaaale in saus waar mij Bert ook heel feel gek op is. En dattie steun krijg als eete moeiluk gaa en liefe woordjes en geduld van jou vrouw. Jij moet jou leefeswerk wel in jou form houwe. Daar hebbie nie foor niks jou heele leefe aan gewerk. Selluf treen ik heel feel graag foor mij leefeswerk daar doe ik eg waar nooit nie moeiluk ofer. Maar foor jou goede gezond moet jij ook goed slaape. Mij vrouw zeg fijfetwinnig uur van jou dag maar mij vrouw doe aan oferdrijfe. Selluf vin ik op mij vrouw ze schoot heel feel rieleks. Dattie Saame ben en dichbij elkaar. En jij krijg knuffels met een hart. Mij Bert weet heel feel van knuffels weeges mij Bert is zo een erfaare knuffelkater. Hij is heel feel gefoelig en zacht van ze aard. Ik zeg u in mij fertrouwe. Zoies raak mij hart assie zo een stoere katerman hoor zegge dattie gek is van knuffels. En hij is heel feel stoer weeges mij Bert heb breede poote maar mij Bert treen ook foor ze kondiezie. Mij vrouw zeg Loes, hint...
Houvast
Zo lees u wel van mij eigen heb al heel feel van onse plan in mij kop. Assie seefetien van jou leeftijd wil worre hebbie jou houvast noodig. En wij kan alleen onse verkeringsdag fiere als wij seefetien wor van onse leeftijd. Nu zeg ik iets heel feel slim, jij kan onse leeftijd nie losmaake van onse verkeringsdag. Het hoor bij elkaar net als dat mij Bert hoor in mij hart en dat ik van mij eigen hoor in mij Bert ze hart. Onse hart kan ook nie zonner elkaar. Eg waar nie! Zo kom jij tot jou roomantiek en ik zeg u eerluk. Wij heb heel feel roomantiek van
onse verkering. Roomantiek hebbie wel noodig vin ik als poezedame op mij leeftijd. Anners bennie vriendjes en van mij hart houw ik heel feel van mij vriendjes maar mij Bert is mij verkering. Dan bennie speesiejaal foor elkaar en daar moet jij alteit aan werke. Liefde is nooit nie fansellufspreekend en geluk moet jij zien en foele. Daar moet jij nooit nie aan foorbij renne om dattie bijfoorbeeld liefer zit te geeme! Selluf doe ik aan meedietaazie om mij geluk fast te houwe diep in mij hart. Het is mij laaste tip van mij adfies foor seefetien jaar worre en onse verkeringsdag. Meedietaazie foor rust in jou hart en dattie blij wor van elkaar. Hoe meer jij blij ben in jou hart hoe meer jou leefe blij wor van jou. Dan kan jij seefetien haale…
Dank u wel,
Loesje
Ajooooo Allemaal!!
sgouder ligt en dat ie dan kusjes krijg.
Staasje is een soort fan mee-loope.
Dat finde Chester, Simon en ik nie erreg, optille.
Miauw het is weer Minnie dinsdag. De dag dat jullie lieftallige (Frau doet nu ahum geen idee waarom) poes weer haar blog mauwt. Ikke ga jullie iets furrtellen oofer deese wiekent.
Maar daar zag ik Frau dus staan. Ik foelde meteen aan dat ze zich niet zo lekker voelde. Ging meteen even wat brokjes eten en een slokje water drinken terwijl zij haar jas op ging hangen en haar tas wegzetten. Daarna ging ze languit op de bank liggen met een beker thee en haar fliesdeken oofer haar heen. Ikke ging daar boofe op liggen. Zo hebben we een hele tijd gezeten. Ze aaide me een paar keer. Wat ben je toch een goede furrpleegpoes Minnie. Dat zei ze met een beetje een schorre stem. Ik draaide me om en gaf haar een lief kopje. Jij bense lief voor mij dus ik ben lief foor jou. Zo werkt dat miauw. Dat mauwde ik naar haar. Toen kreeg ik nog een paar liefe aaitjes.
En toen hoorde ik de foordeur gaan. Sneller dan het licht sprong ik van schoot en rende ik naar de foordeur. Mauw mauw hoi hallo! Wat heb je deese keer foor mij meegenomen? Hij had een tas bij zich dus die moest ik natuurlijk inspekteren. Het werd op de taafel gelegd en ik keek er meteen in. Ow jammie. Kouwstikkies! Wel jammer trouwens dat die kouwstikkies altijd in een furrpakking zitten. En die kan je er als kat zijnde niet zomaar fan af halen. Daarfoor heb je altijd je mens nodig.
Lieve allemaal, als ik deze blog miauw is het niet koud meer maar er valt wel weer best veel regen. Denk dat Oopa Floris daarvoor zorgt. We hebben ook al zon gehad en de plantjes in de tuin krijgen knopjes zodat ik nu ook weet dat het toch een beetje voorjaar wordt. Dat vind ik erg fijn want dan kan ik weer vaker buiten en in het zonnetje liggen.
staan. Gewoon om de ander te laten weten dat je aan ze denkt of omdat je ze super lief vindt. Dat is toch wel een goed idee om te doen, vinden jullie ook niet? Dan weten anderen ook dat je aan ze denkt. Je hoeft dan niet per se je naam op de kaart te zetten maar dat mag natuurlijk wel. Als je daar te verlegen voor bent, dan mag het op die dag ook zonder naam. Dat is best een beetje spannend natuurlijk. Ik weet niet of ik een kaartje krijg maar ik vind het allang best als ik maar een knuffel en wat lekkers krijg. En de rest natuurlijk ook want die horen er allemaal bij. Ik ben wat dat betreft niet zo moeilijk en snel tevreden, zeker als er snekkies aan te pas komen.
Ik ben de laatste dagen een beetje op zoek naar andere slaapplekjes in de kamer om uit te proberen. Ik lig veel op de bureaustoel (en ja, Kever die draait inderdaad rondjes als je zelf beweegt, dat vroeg jij pas toch) maar ook op de plank aan de muur. Daar staat Siepie ook op maar ik pas er nog best bij. Enne het kaartje dat nog aan Siepie zat is er nu af hoor. Dat waren ze vergeten eraf te halen. Best dom toch? Maar nu staat ze daar mooi te zijn en ik vind het een fijne plek om te slapen. Hoog, lekker zacht op een dik kussen en warm tegen Siepie aan. Wat wil je als katermans nog meer…lekker dromen en doezelen is toch perfect?
Mijn mensen en ik praten heel veel met elkaar en we begrijpen elkaar bijna altijd, het enige dat ik niet snap is waarom ze altijd over bessen beginnen als ik dingen moet doen die niet leuk zijn, zo hebben mijn mensen het er bijfoorbeeld vaak over dat ik minder rond moet worden, dat is beter is voor mijn gezond zeggen ze, zelf find ik dat mijn gezond prima is en mijn buik ook, en daarom weiger ik om mijn diejeetbrokjes te eten, dat komt omdat ik ze niet lekker find en ik lust alleen lekkere dingen, dat kijkt me toch logies.
Toen ik weer zo een pijn in mijn poot had hadden vrienden geschreven dat
Lopen