
Hoi liefe allemaal ik ben nog steeds druk met beter worden, de operaazie is langer dan twee weken geleden dus dat is best kort.
Op internet lees ik van die ferhalen dat katten na hun operaazie thuis kwamen en gaapten en toen deden ze alles weer nou dat heb ik niet.
Eerst dacht ik er is iets mis met mij ik ben stom maar toen zei mijn vrouw: “Iedereen is anders Bertje, je hoeft je niet te vergelijken met andere katten. Je neemt de tijd die jij nodig hebt en dan is het goed.”
Weer druppels
Ik krijg nou elke dag een beetje minder oorzalf want ik moet uit mezelf gaan eete. Die zalf is voor dat het goed lukt. En ik foel me daardoor ook aanhankelijker dat ik meer en langere knuffels wil en ik slaap meer.
Dus hoe het zonder gaat dat weet ik niet.
Wel neem ik nou weer homeo-druppels voor mijn gefoel, daar was ik een tijdje mee gestopt maar nou heb ik ze weer nodig. Wegens dat ik snel schrik omdat ik denk ik moet weer naar de dokter.
Mijn vrouw zegt: “Beter worden is een proces, dat gaat elke dag anders.”
Friemelen
Wat ik nou ook heb is een bult op mijn linkerschouder, die is plat als ik op mijn zij heb liggen slapen. De dokter zegt dat het een vetbultje is maar ik ben niet vet ik ben geeneens dik ik weeg gewoon wat meer. Het doet geen pijn als mijn vrouw eraan friemelt dus mij maakt het niks uit. Maar soms denk ik toch, dat had ik voor de ooperaazie niet.
Poosietief
Ik begin me wel meer thuis te voelen in mijn leefe. De gewone dingen zijn steeds meer terug. Ruiken aan de voordeur. Op bed slapen. Knuffels. En laatst gaapte ik in het gezicht van mijn vrouw en ze keek in mijn bek en daar foelde ik me gewoon over.
Dus het gaat steeds beter en ik hoef van mezelf nooit meer een ooperazie maar misschien was het toch iets goeds want in mijn bek is het wel raar zonder kiezen maar ook fijn wegens dat ik daaraan geen pijn meer heb en dat is poosietief.



