
Loesje gaat een kurzus geven aan iedereen. Over rustig zijn. En hoe dat moet. Meeditaasie het dat. Ik vroeg haar om een interview!!
Loesje wat spannend een kurzus wat ga je doen?
Me kurzus gaat over me meeditaasie. Mensen vragen me steeds hoe ik dat toch doe met me eigen? Daarom heb ik nu me meedietaasie gemaakt voor iedereen om het te leren. Het is een kurzus van drie dagen, ik doe het iedereen leren in kleine stapjes want dat is makkelijker. Alle drie dagen samen heb je nodig om tot me meedietaasie te komen. En ik doe ook aan koeling douwn en ik geef ook tips. Dat is ook belangrijk.
Het klinkt heel serieus. En wat leer je dan allemaal Loes?
Als je me kurzus gedaan heb kan je meedieteere. Dan kan je de baasis en kun je meer rielekst zijn en je kop voelt beter. Het is wel belangrijk om veel te oefenen want dan gaat het makkelijker. En je kan ook beter slaape en iets van de konsentraaatie. Maar dat moet ik nog opzoeken.
Voor mensen en voor dieren

Het klinkt moeilijk. Ik weet niet of ik het kan.
Me kurzus is voor mensen en ook voor de dieren. Iedereen kan meedoen van ze eigen. Ook angstige dieren of mensen, of iemand die heel druk is van ze eigen.
Het is niet moeilijk want het is me baasiskurzus. Bert ik weet dat jij ook mee wil doen en de vrouw ook. Daarom is het makkelijk, iedereen kan me meeditaasie leren. En me vrouw heb footoos gemaakt van me eigen in akzie. Dan kan iedereen zien hoe het moet.
O dan durf ik het wel. Hoe heb jij dat van de meeditasie geleerd?
Het is van vroeger Bert. Toen ik nog bij me 9 andere katten woonde in één huis. Ik was de kleinste en ik ben bescheiden. Ik was ook verlegen en ik durfde niets. Ik voelde mij eigen niet veilig. Toen is het begonnen Bert. Dat ik stilte zocht in me eigen. Dan voelde ik me rustiger in me kop en was het makkelijker.
Nu doe ik het bijna iedere dag want dan voel ik me eigen zen. Dan ben ik rustig in me kop. Soms ga ik ook diep in me eigen, dan doe ik soolsursjing. En ik kan ook beter wachten op me tonijn, maar dat vind ik nog wel moeilijk.
Iedereen kan meedoen
Wanneer is het en hoe kun je meedoen?
Me kurzus is op 31 oktober en op 1 en 2 november en komt op jouw website Bert. Dan kan iedereen die geen Feesboek heb zoals jouw vriend Bolle, ook meedoen.
En me kurzus komt ook op me eigen Feesboek en is is graatis. Je kan het gewoon thuis doen, dat is het fijnste. In de ochtend doe ik ook vragen beantwoorden, in de middag moet ik slaape want het is ook vermoeiend voor mij eigen.
Ik hoop dat iedereen mee wil doen.
En ik vind het ook spannend Bert want het is me eerste kurzus.
Liefs van Loesje
Meedoen:
woensdag 31 oktober
donderdag 1 november
vrijdag 2 november
Waar: Feesboekpagina Loesje en deze website
Hoe laat: ’s morgens tussen 10 en 12 uur dat is met vragen stellen erbijHet is helemaal gratis.

Vroeger was ik nooit met me uiterlijk bezig. Ik was mager en niet me eigen. Ik was onzeker en ik zeg U eerlijk. Ik dacht dat ik geen uiterlijk had. Ik was onzichtbaar.
Me vrouw droeg me naar binnen, dat is zo als je in een mandje zit. Ik werd op een grote tafel neergezet en ik zag een vreemde dokter in een blauwe jas. Ik snapte het niet want de dokter heeft toch altijd een witte jas? Ik dacht misschien is het niet de dokter, misschien is het de visboer voor me tonijn? Ik rook andere geuren maar ook de geur van me vrouw. Zij hielp me uit me mandje en hield me vast. Ooh het was wel de dokter! Ik wilde niet dat de dokter in me bek keek, maar het gebeurde toch. En ze keek in me oor en ze deed me hartje luisteren of er nog ruis was. Ik moest ook op de weegschaal en ze zei dat ik was aangekomen, maar hoe kan dat nou? Ik had al uren niet meer gegeten en ik had ook honger. Ik voelde belediging.
Ik heb veel met me verkering Bert gesproken. Hij wil ook graag meedoen van ze eigen en ze vrouw ook als ze durft. Ooooh ik vind het dan best wel spannend want ze is toch me schoonvrouw Bert. Maar ik ga het wel gewoon durven want ik vind het belangrijk. Dat iedereen ze rust en ze ontspanning voelt. En het is niet moeilijk want ik kan het u leren. Me Bert houdt van gewoon dus doe ik ook me gewoon-meeditaasie.
eerlijk, een dagje zalm of garnaaale wil ik best proberen van me eigen. Maar ik ben niet bewust feegeetaarie. Ik ben het meest gerust als de kast vol staat met tonijn. Voor als ik zin heb of tussendoor, voor me emozies en voor me Maatje Meer. Op dierendag krijgen we geenvleesofvisbrokken, ik vind er niks aan. Maar het is voor de dieren. En voor me vrouw, denk ik.